Mobiliteitsservice (24/7)

Met een Škoda sta je zelfs met pech nooit lang stil. Dat komt door onze gratis Mobiliteitsservice, die geldt voor elke Škoda die geleverd is vanaf 1 januari 2000, en wordt onderhouden bij Autobedrijf Rotor. Weigert je auto dan eens onverhoopt, dan helpen wij je kosteloos weer snel op weg.

Bel het gratis servicenummer  0800 – 023 00 24

Autopech? We staan 24 uur per dag voor je klaar! Bel dit gratis nummer, en je bent weer snel mobiel. Zorg wel dat je het Serviceplan van jouw Škoda altijd bij de hand hebt (lees verderop meer hierover).

Pechhulp in Nederland én daarbuiten
De gratis Škoda Mobiliteitsservice biedt je diverse voordelen:

  • Pechhulp in Nederland
  • Pechhulp in Europa
  • Hulp bij problemen reparatie

1) Hulpverlening in Nederland
Als je in Nederland met pech komt te staan, bij huis óf ergens onderweg, is betrouwbare hulp één telefoontje verwijderd. Bel gewoon naar 0800 – 023 00 24: de dichtstbijzijnde Škoda-dealer of andere geautoriseerde hulpverlener komt dan zo snel mogelijk naar je toe.
Op de snelweg kun je ook gebruik maken van de bekende gele praatpalen. Geef aan dat je Škoda Mobiliteitsservice hebt, zodat je gratis geholpen wordt.

2) Hulpverlening in Europa
Als Škoda-rijder kun je in heel Europa op adequate pechhulp rekenen. Bel in het desbetreffende land het nummer van de lokale hulpdienst: dit nummer staat in het boekje Škoda Help On The Road. Dit boekje vindt je in de wagendocumentatie van je auto. Heb je dit boekje niet? Vraag ‘m dan aan bij je Škoda-dealer.

3) Hulpverlening als directe reparatie niet lukt
Het kan gebeuren dat een reparatie ter plekke niet mogelijk is, en je auto naar de dichtstbijzijnde Škoda-dealer moet worden vervoerd. Als dan blijkt dat reparatie binnen een redelijke termijn niet mogelijk is, dan bepalen we de beste oplossing:

Een vervangende auto (maximaal drie dagen), of
  Een hotelovernachting voor jou en je passagiers, of
  Een andere vervoersmogelijkheid.

De kosten van de hulpverlening zijn voor Škoda. Zelf betaal je slechts de reparatiekosten.

Wat wordt NIET gedekt?

De volgende situaties worden niet gedekt door de Škoda Mobiliteitsservice:

Vervoer van je auto naar je eigen Škoda-dealer ( = repatriëring). Let op: na afloop van de officiële garantietermijn van twee jaar na aankoop van je Škoda, dien je zelf de kosten voor eventuele reparaties en de benodigde onderdelen te betalen.

Pech veroorzaakt door eigen toedoen of door oorzaken van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn onder meer:

  • Lege accu door eigen toedoen
  • Naderhand verkeerd ingebouwde accessoires
  • Sleutel in afgesloten auto achterlaten
  • Verkeerde brandstof in tank
  • Ongeval
  • Lekke band
  • Geen brandstof in tank

Verzeker jezelf altijd van Mobiliteitsservice!
Škoda’s handige Mobiliteitsservice geldt in ieder geval tot aan de eerste onderhoudsbeurt van je nieuwe auto. Wil je echter altijd een beroep kunnen doen op onze gratis pechhulpverlening, waar je ook bent? Het enige wat je daarvoor hoeft te dien, is regulier onderhoud van je auto altijd door Autobedrijf Rotor te laten uitvoeren, evenals de geadviseerde reparatie- en onderhoudswerkzaamheden.


Serviceplan, hét bewijs
Als Autobedrijf Rotor de geadviseerde reparatie- en onderhoudswerkzaamheden heeft uitgevoerd, worden er twee stempels in het Serviceplan-document van je Škoda aangebracht. Die stempels vormen het bewijs dat je auto aan de voorwaarden voor onze gratis Mobiliteitsservice voldoet. Houd dit Serviceplan dus altijd bij je in de auto. Bij pech, waar dan ook, helpt de meest betrouwbare hulpdienst je dan gratis weer op weg!

Vragen of een afspraak maken?
Autobedrijf Rotor vertelt je graag meer over de voordelen en voorwaarden van de Škoda Mobiliteitsservice.