Honda Connect Navigatie Update

Volg onderstaande stappen om te zoeken naar navigatie-updates van het Honda Connect systeem met de navigatie app van Garmin. Let op niet van toepassing op alle modellen.

 

Wat heeft u nodig?

Om het navigatie-updateproces te voltooien vragen wij u om naar uw auto, uw computer en weer naar uw auto te gaan. Om deze updates uit te voeren hebt u het volgende nodig:

  • USB-station met opslagcapaciteit van minimaal 16 GB
  • Snelle internetverbinding
  • 4 uur tijd
  • Computer waarop de Garmin Express-software is geïnstalleerd en een hogesnelheids-internetverbinding.

Hieronder beschrijven wij in korte stappen het proces.


Start de motor van uw voertuig en zorg dat deze blijft draaien tijdens het updaten.

Raadpleeg het instructieboekje van uw voertuig om te weten waar de USB-poort zich bevindt. Sluit een USB-station met minimaal 16 GB vrije ruimte aan op de USB-poort in uw voertuig.

Ga in het navigatiesysteem naar instellingen > apparaat > kaart update (Instellingen > Toestel > Kaartupdate). Volg de aanwijzingen op het scherm tot de instructies voor doorgaan met het updateproces op deze website worden weergegeven.

Nadat u op Kaart bijwerken hebt gedrukt, moet u ten minste 1 minuut wachten voordat u de USB-stick uit de USB-poort verwijdert.


 

Start

het downloaden van Garmin Express op uw computer.

Sluit het USB-station op de computer aan en volg de aanwijzingen in Garmin Express. Garmin Express controleert of er een nieuwe kaartupdate beschikbaar is. Wanneer Garmin Express klaar is, mag u het USB-station verwijderen.


Sluit het USB-station opnieuw aan op de USB-poort van het voertuig.

Ga in het navigatiesysteem naar instellingen > apparaat > kaart updaten (Instellingen > Toestel > Kaartupdate). Volg de aanwijzingen op het scherm om de update te voltooien.

Opmerking: de kaartupdate kan tot één uur duren afhankelijk van de kaartregio. Tijdens de update moet de spanning van uw Honda-navigatiesysteem ingeschakeld blijven. De motor moet dus blijven draaien terwijl het voertuig buiten of in een goed geventileerde ruimte geparkeerd staat. Zorg voordat u begint dat u op de hoogte bent van de plaatselijk geldende wetgeving en leef deze na. Neem in geval van vragen of bedenkingen contact op met uw Honda Dealer Autobedrijf Rotor.

Autobedrijf Rotor is niet aansprakelijk voor het niet juist installeren van de nieuwe kaarten. heeft u twijfels dan laat de update door onze werkplaats uitvoeren. Voor klanten van Autobedrijf Rotor is dit geheel gratis. Updates van de kaarten voor het Honda Connect navigatiesysteem zijn de eerste 5 jaar gratis voor de consument.